пʼятницю, 5 грудня 2014 р.

Солодкий ароматний грудень!

І ще раз мої вітання!

Дуже довго складалася в мене ця ароматна та солодка листівка. Я більше люблю простий стиль або ажурності із вирубкою, а таку листівку я вже дуже давно задумувала, крутила, складала, перекладала. Почалося все з того, що перебираючи запаси я знайшла чудові цукрові ягоди та корицю, подаровану вже давно дівчатами і які я вже давно планувала прилаштувати. Тому почала складати подумки компоненти та підшукувати доповнення, щоб зробити листівку.
Ну і ось мій результат
 А тепер поближче та з описом
Ще давно я планувала використати крафт папір для фону. Крафт папір я малювала білим акварельним олівчиком та білою акриловою фарбою
ягодки та листочок теж підфарбовані
 також підійшла до композиції і підвісочка ялинка, яку я прив'язала до ароматної палички

Хочу прийняти участь із цією листівкою у Завданні "Листівка місяця ГРУДЕНЬ" від блогу Ванільні Мрії
Грудень в мене асоціюється із солодощами,  чудовим ароматом новорічних свят, казковими подарунками та  сповнення заповітних дитячих мрій. Це я і намагалася показати у своїй листівці. 
Із Миколайчиками для малечі вже майже оприділилася. Цього року це будуть набори лего. ну хіба мені щось попадеться таке, повз що не зможу пройти :) Малий хотів трек. Мені дуже подобаються треки паровозиків Чагінгтон, один із яких ми маємо. Але цього року ціни на них просто космічні...
Дякую за Ваші коментарі та поради!
Гарного настрою та мирного неба!

1 коментар:

  1. дійсно, солоденька! ті ягідки, як цукерочки! І кориця натякає на випічку, на затишній дім. Чудовий грудень! Ванільне дікую вам! І щастя в Новому році!

    ВідповістиВидалити