понеділок, 1 грудня 2014 р.

З першим днем Зими!

Доброго ранку!

Сьогодні з самого ранку доня привітала мене з першим календарним днем зими :) Діти люблять зиму, тому що це загадкова та чарівна пора року із притаманною тільки їй магією. Діти цілий рік чекають снігу, щоб покататися на санчатах, пишуть листа Миколаю, навіть коли вже розсекретили. Під ялиночку в новорічну ніч ми так само кладемо подаруночки та новорічні сувеніри. Тому я повним ходом продовжую готуватися на новорічно-різдвяних свят.
Покажу сьогодні купку новорічних листівок
 Ця листівка дуже проста, але вона мені дуже подобається
А ще я таки використала чіпборд із недавно отриманого від Вензелику
 Чіпборд спочатку помалювала білою фарбою, потім срібною, гірлянду розмалювала маркерами та зверху покрила рідкими перлами прозорими і трохи присипала сніжком.

 а тут сніжинка із білого фетру та епоксидна наклейка
А ще така із кумедним Сантою

 А ці поїдуть до діток із дитячих будинків


 тут я зробила сніжну бурульку
 а ці дві фігурні та багатошарові
 оборотна сторона

 І ще одна фігурна
 фетрова сніжинка та брадс


Дякую за Ваші коментарі та поради!

Немає коментарів:

Дописати коментар