суботу, 4 травня 2013 р.

Великодня листівка

Привіт!
Поки допікається моя пасочка та спить синок, хочу показати ще одну листівочку до Великодня, який настане вже завтра.
Приїхали мені чудові квіточки квілінгові по обміну, ну і як їх не використати!
Ось що в мене вийшло. Трохи вирубки, квіти, картинка, зелений фон(останнім часом мені полюбився :))



Хочу додати листівку до завдань
Експрес-завдання "Мальоване яєчко" від ЗДД
та  Скрапофестиваль Кінонатхнення/Киновдохновение №7 від ШЗЛ
Надихалася Фото №1(Рейчел Вейс) додатковий елемент - трава, або гілка/гілки у будь-якій інтерпретації. Основний колір - зелений. Сподіваюсь в мене не забагато додаткових кольорів.
А ще в кінці покажу Настіни писанки

Та спечені пасочки
Одна мені пошкодилася при вийманні... Ще одну допікає хлібопічка :)

13 коментарів:

  1. Краса! Яке все гарненьке...
    Мої також писанки сьогодні зранку малювали, але в них щось все в полосочку, певно також сьогодні покажу)) І пасочки ми пекли, і тісто також в хлібопічці робили))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :)
      А хлібопічка в мене часто паличка-виручалочка :) І на вареники тісто, і на піцу ну і звісно хлібчик та солодкий хлібчик і кексик та навіть варення. Навіть не знаю що би без неї робила :)

      Видалити
    2. Найбільша паска печена в хлібопічці, в мене є дві форми на круглий та цеглинку

      Видалити
  2. Ой класно!!! А то в тебе яка? Бо для моєї я маю тільки форму цеглинки.
    Ми також в ній все робимо, ще і йогурт)))

    ВідповістиВидалити
  3. Очень открыточка понравилась!!! Такая хорошенькая!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Очаровательная открыточка! Спасибо за участие в задании от скрап-студии С любовью!

    ВідповістиВидалити
  5. Гарненька листівочка! Квіти такі красиві! Дякую, що надихнулися нашим Скрапофестивалем! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Яке все гарне! А пасочки - аж слюні течуть! Думаю, на сьогоднішній день вони вже всі з"їджені :)))
    Листівочка чудова - весняна і святкова! :)) Дякую вам від блогу Завдання для душі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :) А пасочка одна ще лишилася, сьогодні прийде коліжанка буду частувати :)

      Видалити