четвер, 23 травня 2013 р.

Обкладинка на паспорт "Монро"


Привіт всім!
Сьогодні я ще з одним постом. Поки мої гаврики кашляють(вже обоє :() і ми сидимо вдома, мені вдалося викроїти ще трохи часу і зробити обкладинку. давно вже задивлялася на обкладинки з Мерлин Монро і ось надрукувала собі чорно-білу картинку та вирізала фетрову квіточку і ось що в мене вийшло

Це вже у прозорій обкладинці. А ось так виглядає розвернута
 Квіточка поближче
 Задню сторону задекорувала наклейкою з глітером
Ось сиджу і думаю, чи лишити собі чи коліжанці подарувати :)
На черзі ще одна обкладинка для знайомої на ДН.
Дякую за вашу підтримку та коментарі :)

2 коментарі:

  1. Обкладинка (так нравится мне на украинском слово обложка!) потрясающая! Я от Мерлин без ума. А знаешь, что у неё 1 июня День рождение?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большущее:) Я тоже очень люблю Мерлин! А вот за ДР не знала :)

      Видалити