вівторок, 25 серпня 2015 р.

Червоний альбом

Доброго вечора!

Підготовка до школи йде повним ходом, але встигаю і трохи творити-витворяти. Сьогодні хочу показати як я задекорувала альбом із самоклейкою. Альбом мені приніс замовник, чесно сказати сама би я такий не купила, якість зовсім не дуже, але тут виходила з того, що мала. На наступний раз просила клієнта виділяти мені "бюджет", а купляти "заготовку" я буду сама :)
Ну і показую сам альбом
А тепер поближче покажу


Обкладинка мала бути червоного кольору

 Квіточку зробила із жорсткого фетру  та зробила "ароматною"
 Передній форзац
 Задній форзац із кишенькою
 в якій заховалося привітання
А ось так я його упакувала
На довго не прощаюсь, бо маю ще дещо не показане :)
Дякую за Ваші коментарі та поради!
Мирного неба!


Немає коментарів:

Дописати коментар