пʼятницю, 31 січня 2014 р.

Мильні фантазії

Привіт, мої улеблені ПЧ та Гості!
Я останнім часом дуже рідко дописую... По перше настрій зовсім поганий, крім того що і так під кінець зими у всіх починається авітаміноз та хочеться тепла, замість -20, а тут ще такі події в країні... А я ще не закінчила замовлення для фотографа, яке буквально змушую себе потороху робити...
Але декілька днів тому вирішила трохи відволіктись та наварила купку миделок :)

 А тепер трошки детальніше
Купила картинки на водорозчинному папері, трохи поєкспериментувала
 А ще глітером побавилась


А ще в мене неприємність... Поламалась ручка в машинки
Ніби і дрібничка, але робити вирубку без ручки, це все одно, що користуватися мясорубкою без ручки :) Пару шт. простеньких ще  можна зробити(пальці болять правда), але ажурні вирубати, то завал повний! Вже і в магазині питала, чи не можна ручку замовити і чоловіка попросила, чи зможе він виточити нову, або зробити металеву накладку на ручку(хоча не впевнена, що ручка не розтріскається при закріпленні накладки...), поки що чекаю :)
А ще в мого сина зараз такий період, що він ні секунди не сидить на місці :) навіть мультик мушу з ним дивитися :) Він всюди! Поки я прибираю одну його шкоду, він вже починає робити іншу:) Він хоче одночасно і малювати і ліпити і мультик дивитися і їсти чи пити. ну такий вже живчик!
А в Насті був перший відкритий урок на танцях :) Вона молодчинка і вирізнялася з поміж інших діток(не тільки зростом :)) ніби і всі займаються 3-4 міс, але успіхи різні. Дуже тішуся, що їй вдається і головне, що вона хоче танцювати та переходити на професійний рівень :) Вже є в нас партнер, правда йому трохи тяжче дається, але всі дітки дуууже стараються!

Це основи вальсу


А це трохи чачі


Дякую за Ваші коментарі та поради!!!
P.S. Я потроху готую цукорочок, так що скоро чекайте :)

Немає коментарів:

Дописати коментар