пʼятницю, 7 грудня 2012 р.

Рамочка-шпаківня

Побачивши нове завдання до дня народження Арт Клубу, не могла пройти повз нього і зробила рамочку-шпаківню із шпаченятами :)

 Фото моїх пташенят літнє, тому і папірчик вибрала з метеликами і прикрашені подвійними метеликами та квіточками, віконце вирізала на машинці. Дах із гофрокартону, тонований зеленим чорнилом. Шаблон малювала сама :)




Банер завдання довішаю :)
А Настюха моя намалювала ось таку веселу шпаківню із кольоровим пожильцем  :) Фоткала доня сама, так що кривувато :) Так що приймайте одразу дві шпаківні!
Насті мої дуже сподобалось, і малий зацікавився. Думаю зробити ще одну таку рамочку для бабці з дідом до Нового року :) До ДН Дениски робила їм рамочку з малим, а Настіної вони немають :)
І ще я сьогодні отримала чудовий боксик із дірокольностями від Іри


Я вже продумую всю конструкцію мого новорічного Shadowbox. він буде із 4 маленьких 7х7(два мої і два обмінних) і одного великого 14х14см :) У великому будуть фото моїх зайчиків (бажано у новорічному вбранні звісно, але то вже як вийде :))
Пост вийшов дуже великим сьогодні :)
Чекаю на коментарі :)


2 коментарі:

  1. Отличная рамочка! И рисунок замечательный))) Спасибо, что творите с Арт Клубом ))

    ВідповістиВидалити