суботу, 2 травня 2015 р.

Рожевий блокнотик

Доброго дня.

Такий ніжний рожевий блокнотик зробився в мене на замовлення для чарівної дівчини. Замовник приніс мені готовий блокнот та фото. Оскільки фото було глянцеве я прикрила його прозорою плівкою. 

Ось, що в мене вийшло :)




 Форзаци теж прикрашені
Передній
 Фраза з пісні ОЕ
 задній з кишенькою
 деякі сторінки проштампувала


Зробила його я досить скоро, але довго зайняв пошук потрібної тканини. 

Зараз в мене в проекті блокнот для мами із альбомними сторінками першого року життя. Таке собі 2 в 1, щоб було місце і під фото і під записи мамочки.  Наразі маю пару фото із "пузатенької" фотосесії :) Чекаю ще декілька фото та затарююсь матеріалами, вже купила тканинку та обкладинку, підібрала папір, прикраси(переважно висічки та чіпборд, щоб не займало багато обєму). До народження малятка ще приблизно 2 тижні :)
Дякую за Ваші коментарі та поради!
Мирного неба!

Немає коментарів:

Дописати коментар