вівторок, 11 листопада 2014 р.

Весільний альбомчик

Доброго вечора!

Дуже за Вами скучила, але мала термінове та не дуже маленьке замовлення, яке зайняло в мене 2 тижні часу :)
Я дуже боялась альбомів. Перший альбомчик я робила з перервами міс. 3-4, а тут братова попросила мене зробити весільний альбомчик за дуже стислі терміни та ще й поїде він у Туреччину в якості весільного подарунку. Спочатку був і страх і буквально розпач ("Все пропало, шеф!") Але я взяла себе в руки і вирішила робити.
Як не дивно сторінки робилися в мене буквально на одному подиху. Точніше так як на сам процес роботи в мене було по 1-1,5 максимум 2 год. в день(і то не кожен день), то я собі йдучи по справах в думках складала сторінки та підбирала матеріали, а потім за ту годинку- півтори збирала :)
Більше за все я провозилася із палітуркою, яку переробляла 3 рази... І все ж таки зробила палітурку на 1 розворот більшу, ніж треба, а помітила вже коли приклеїла до обкладинки, тому терміново доробляла ще один листочок, точніше напівлисточок :)
Забула написати альбом вийшов 22х31см :)
А далі багато фото






Фігурка наречених, а також обручки та сердечко на останній сторінці - це чіпборд , який я пофарбувала спочатку акриловою фарбою, потім відтінила золотою(рожевою) фарбою, а зверху покрила лаком для декупажу


Кутики допомагав ставити чоловік :)
Перший розворот
 Сторіночки
 на тегу з іншого боку привітання для молодят на турецькій мові
 В альбомчику випробувала декілька речей, які хотіла зробити вже давно. Це перша моя прикраса із глини, яку я зробила, висушила та пофарбувала спочатку білою, а потім рожевою фарбою :)
 це та сама додаткова напівсторіночка, яку доробляла в останній момент. Вирішила зробити її у вигляді кишенькі під фото 13х18. отвір "закритий" прозорою плівочкою
На другій стороні кишенька із привітанням на англ. мові. В цю кишеньку можуть також вміститися і декілька фото розміром до 13х18 включно
 Тут на сторінці теж є кишенька з тегом і привітанням вже на українській :)
 наступний розворот
 Якщо Ви помітили, то почала використовувати в роботах машинку. поки що не дуже ідеально, але я стараюся :) І треба купити іглу тоншу трохи, щоб дірочки менші були
 На цій сторінці помістяться 6 фото 10х15
 А ту 5 фото 10х15
І наступний розворот
 на цій сторінці можна розмістити 4 фото 10х15
 просили використати трохи фатіну :)
 на цій сторіночці те ж 4 фото 10х15
 тут теж якщо придивитися, можна побачити фатін між фото :)
Ну і останній розворот
Сторіночка на 5 фото 10х15, які відкриваються в обидва боки
 Давно хотіла попрацювати із текстурною пастою :)
Остання сторіночка із кишеньками, велика кишеня для фото, менша для тегу із особистим вітанням для молодої(ось така забаганка :))
 Задня сторона обкладинки
 і палітурка

Дякую, що дочитали до кінця, а також за Ваші коментарі та поради!

3 коментарі:

  1. Классно получилось!!!! понравилась полустраничка с сердечковым окошком)))) Очень нежно в целом выглядит альбом))) я тоже на днях написала про свою первую работу над "заказным" свадебным альбомом...но я побоялась в нем экспериментировать с пастой))) а у тебя классно получилось, аккуратно и страничку не повело...молодец!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое! Честно сказать очень переживала. Пастой сначала попробовала на обрезке такой же плотности, не скажу что совсем не ведет, ведет, но учитывая, что каждая страничка наклеивается на лист акварельки, то выравнивается :) Плотность этой скрапбумаги не большая 160мг. на более толстой бумаге не должно вести. И еще немного расстроилась пастой. Взяла на пробу недорогую, а она не белая, а серая после высыхания, поэтому пришлось красить сверху белой краской :)

      Видалити
    2. ну, да... если на акварельку подклеивать, тогда не должно кривить-вести бумагу))) а я прикупила текстурку от Фабрики декору...очень беленькая, классная...но от нее даже картон(который до 1мм) выгибается...в процессе сушки попутно еще и выравниваю))))

      Видалити