суботу, 27 вересня 2014 р.

На крилах мрій

Доброго дня!
Мої кнопіки накінець здорові, настрій піднявся і почала "витворяти". Маю тепер свій рукодільни куточок!!! Я дуже щаслива, правда трохи темнувато вийшло, прошу чоловіка підвести світло :)
Переставляючи свої робочі матеріали натрапила на чудовий набір паперу, побачивши листочок із повітряними кулями просто не могла не зробити листівку.


А тепер покажу що маю :)
 Відриваючи маю столик. Відразу видно мій творчий "порядок"
Помістилося майже все моє добро :)

Дякую за Ваші коментарі та поради!
Мирного неба!

6 коментарів:

  1. Чудова листівка!
    І гарне місце вийшло і головне місце займає економно!

    ВідповістиВидалити
  2. О, вітаю з власним куточком!!! Про щось подібне тільки мрію!!!
    Все хотіла запитати - а ви гуляєте в Стрийському парку?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! Ми гуляємо, але зараз не так часто. Деколи після 17-18, якщо добра погода та немає багато уроків в старшої :)

      Видалити
  3. мені здається що я вас бачила - впізнала твою доню! Ми тут неподалік живемо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми деколи попадаємо в парк з донею та її подругою по вівторках або четвергах(коли немає танців) на трошки :) От у цей вівторок були півгодинки :) Останнім часом не дуже виходить гуляти. Насті дуже багато уроків задають. І це тільки 4 клас!
      Може якось виберемось разом погуляти :)

      Видалити
    2. Так, обовязково треба зустрітись!

      Видалити