середу, 1 серпня 2012 р.

Запрошення

Маю ще одне замовлення для пари. Через місяць і тиждень одружується мій однокласник, дізнавшися, що я роблю запрошення для сестри, попросив і йому зробити. Але з чоловіком працювати трохи складніше, він сам не знає, що хоче, навіть якого кольору :) Тому робила декілька варіантів і в різних кольорах, щоб він міг глянути, можливо завтра зроблю ще 1-2 варіанти, в пятницю маю показати.
Ось що в мене вийшло. На цей раз запрошення простіші, ніж для сестри.
Фото зроблено раннім вечором. Спробую потім перефотографувати(бажано, коли дрібнота спить :))

Ну а це зробила ще пізніше, тому фото вже зовсім вечірнє при лампі

Ну і трошки поближче основні елементи




Це замовлення вже грошове :) Правда дуже символічне, але ...

7 коментарів:

  1. Мені подобається останнє! Гарно! І друге з годубою стрічечкою, тільки б передвинути бантик трохи лівіше і взяти товстішу стрічку,було б сепер як на мене. Спробуй може дійсно так буде еффектніше виглядати)
    А взагалі ти молодчинка, і як ти знаходиш на все це час?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :) правда зразки робила по суті з обрізків, тому в білому варіатні пасувало би і папір білий з написом, але мала заготовку на молочному, тому і дала її. Оце мені самій не дуже подобається. Фіолетовий мені так само більше подобається :) Стрічка більша не піде, бо після 1см. йде аж 2,5, а вона занадто широка, та і по ціні в 2,5рази більше, а в мене ці запрошення бюджентий варіант :)

      Видалити
  2. Мені теж фіолетове найбільше подобається. В мене подруги теж запрошення у фіолетових кольорах були, так вони все весілля у цих кольорах оформили - дуже ефектно дивилося.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пара вибрала таки фіолетове, тільки з трояндочкою. Скоро покажу, що встигла зробити :)

      Видалити
  3. Скажи, будь ласка, надпис ти друкувала на принтері? Як що так, як шрифт називається?Дуже гарний. Буду вдячна за відповідь)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей стандартний з Ворда називається Monotype Corsiva, а ще знайшла гарний сайт, там теж багато шрифтів. В мене є зліва ссилочка "Колекція дизайнера" звідтам стягнула ще шт. 8 україномовних шрифтів. :)

      Видалити